Do wniosku o Mój prąd potrzebne są nast. dokumenty:
Wypełnić, podpisać i odesłać w formie skanu:
a. Pełnomocnictwo – odesłać wszystkie strony
b. Oświadczenie o dokonaniu płatności (za wszystkie faktury, wypisać na oświadczeniu: numery faktur + kwoty + daty zapłaty)
c. Formularz, uzupełniony i podpisany
d. Dodatkowo do magazynu energii należy przygotować protokół odbioru wg wzoru w załączniku podpisany przez klienta i wykonawcę oraz oświadczenie wnioskodawcy o zgłoszeniu magazynu energii do OSD
Przesłać skany dodatkowych dokumentów:
a. Zaświadczenie o przyłączeniu mikroinstalacji do sieci OSD z datą przyłączenia mikroinstalacji PV do sieci - pismo z energetyki
b. Dokument energetyki, z datą potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia mikroinstalacji PV do sieci
c. Potwierdzenie konta bankowego - może być dowolne potwierdzenie przelewu z historii przelewów
d. Faktury - wszystkie faktury za montaż instalacji (zaliczkowe - jeśli były i końcową)
Mając komplet dokumentów, należy wystawić zadanie przez stronę: https://www.solwis.pl/zamow/projekt (pola dot. projektowania zostawiamy puste, jedynie w nazwie zadania wpisujemy "Mój Prąd")
INFORMACJA:
Beneficjent zobowiązany jest do umieszczenia tabliczki informacyjnej bezpośrednio po otrzymaniu dofinansowania. Tabliczka powinna być umieszczona w widocznym miejscu lokalizacji inwestycji - np. na budynku/ogrodzeniu - wzór tabliczki w załącznikach n a dole strony.